איך מתחילים לצלם סרטון לאונלי פאנס?

הבנתם כי אתם מוכרחים לעשות משהו שונה כדי להרוויח כסף מהתוכן שאתם יוצרים? יוצרי תוכן רבים מרגישים לא מתוגמלים באתרים השונים שבהם הם נמצאים. בעוד אתרים אחרים דואגים לקחת מכם כסף, אתר Only fans עושה בדיוק את הפעולה ההפוכה. הוא הוקם על מנת לאפשר ליוצרי תוכן בכל התחומים ליצור תוכן איכותי וגם להרוויח ממנו כסף. אם עד היום התרגלתם שרק לוקחים מכם, מהיום תוכלו לשנות את כל המחשבה. מה שאתם צריכים לעשות זה רק להבין כיצד תוכלו לצלם סרטון אונלי פאנס שיהפוך להיות ויראלי. הסרטון לא חייב להיות סרטון חשפנות כדי שהוא יזכה למאות אלפי ציפיות ורכישות של גולשים. הינה כמה טיפים למי שמתחיל לצלם סרטון חד לאונלי פאנס.

 

הכירו את קהל היעד בערוץ שלכם

תזכרו כי כדי שהסרטון יהפוך להיות ויראלי יהיה עליכם קודם כל לרצות את המנויים בערוץ שלכם. ישנם כאלה שכבר רכשו מנוי לערוץ, וכרגע הם מחכים שאתם תעלו תוכן. הסרטון שאתם מצלמים חייב להיות כזה שמתאים להם, כך שהם יחדשו את המנוי גם בעתיד. אם התוכן לא יעניין את אותם גולשים, הם לא יחדשו את המנוי. פתאום כמות המנויים בערוץ תפחת באופן דרמטי וזה עלול לפגוע בכם מאוד. אין סיבה שתביאו את עצמכם למצב שבו אתם מפסידים מנויים שכבר נמצאים בערוץ שהקמתם. תחשבו היטב מה המנויים הקיימים והחדשים ירצו לראות מכם בכל פעם מחדש.

קרדיט תמונה: adam oscar

ציוד איכותי יאפשר לצלם סרטון איכותי

תזכרו כי בשונה מאתרים אחרים אתר אונלי פאנס נועד כדי שתוכלו להרוויח כסף. מה שאומר שאתם תוכלו לכסות את ההוצאות השונות שאותן אתם מוציאים. אם עדיין לא רכשתם ציוד איכותי לצילום סרטונים, זוהי ההזמנות שלכם לעשות זאת. ציוד איכותי יאפשר לכם לצלם סרטונים איכותיים שגם יהיו מאוד ויראליים. אם לא תרכשו את הציוד המתאים לצילום סרטונים זה עלול למנוע מכם להגיע למקום שבו אתם רוצים להיות. כמובן שתוכלו לבחור את הציוד הכי רלוונטי בהתאם לסוג הסרטונים שאותם אתם מעלים. סרטוני פורנו ידרשו ציוד אחר מסרטונים של יוצרי תוכן לימודי או כל תוכן אחר.

 

תמצאו את הלוקיישן הנכון לצלם בו

רגע לפני שאתם לוחצים על כפתור ההקלטה יהיה עליכם למצוא את הלוקיישן המושלם. תרצו לדעת כי אתם מצלמים את הסרטון במקום שבו יהיה לכם נוח להביא אותו לידיי ביטוי. יש כאלה שמעדיפים לצלם בבית, אחרים יחפשו כל מיני לוקיישנים אחרים לצלם בהם את הסרטון. סרטוני חשפנות צריכים להיות מצולמים במקומות שמתאימים להם. בעוד סרטונים שמעבירים מסרים אחרים יהיו מצולמים במקומות שונים בתכלית. תחשבו היטב איפה אתם הולכים לצלם את הסרטון שאתם עובדים קשה מאוד להכין אותו. בחירה נכונה של הלוקיישן יכולה לגרום לכך שהסרטון יהיה הרבה יותר מעניין.   

קרדיט תמונה: Gidon Elrom

לאונליפאנס של לידיה

לאינסטגרם של לידיה

לאונליפאנס של ג'סיקה

לאינסטגרם של ג'סיקה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp