פיסול אף ללא ניתוח

אנשים רבים היו רוצים לעבור את הניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר בעולם והוא ניתוח אף, אלא שהפחד מסכין המנתחים ואפילו מהתוצאה גורם להם להירתע לא פעם מההליך. הניתוח הזה יכול להציל את הביטחון העצמי של רבים והוא אף מסייע למי שרוצה להיראות טוב יותר בתיקון קטן. לפעמים הניתוח נדרש כדי להציל את הדימוי העצמי ולכן מחפשים מי שמפחדים ממנו דרכים אחרות לתקן ולפסל את האף ללא צורך בחיתוך בסכין. למעשה, לפעמים זה באמת אפשרי.

מה צריך לדעת על פיסול אף ללא ניתוח?

זהו טיפול לצורך עיצוב האף שנעשה בלי תופעות לוואי ובלי צורך בתקופת התאוששות ולפעמים אפילו ההליך זמני ויכול לאפשר תיקונים בפעם הבאה. עושים אותו כדי לתקן א-סימטריה, הרמה של קצה האף, מילוי שקעים ותיקון גבנון, שיפור המצב לאחר כישלון ניתוח אף מלא, טיפול במראה הנחיריים ועוד פגמים שאפשר לטפל בהם. מכאן נובע שיש רק מקרים מסוימים שיכולים לעבור את ההליך הזה וזה תלוי במצב האף ובמצב המטופל. זה יכול להיות גם תחליף לניתוח אף שלא רוצים לעבור במלואו בגלל החשש מהתוצאות.

מה צריך לדעת על פיסול האף?

זהו הליך שנעשה בעזרת הזרקת חומר מילוי לאף בנקודות אסטרטגיות ובכך משנים את המראה של האף לזמן קצוב. החומר לא נשאר שם לכל החיים והוא נספג ולכן חוזרים על הטיפול בכל תקופה. אפשר בגלל זה גם לתקן כמויות וזוויות טיפול למקרה שרוצים לשנות ולכן זוהי אופציה מעולה לכל מי שרוצה וצריך התערבות קטנה בלבד בלי ניתוח בלתי הפיך.

על הטיפול עצמו

הטיפול מתקיים ללא צורך בהרדמה, לא מלאה ולא חלקי. מורחים רק חומרי אלחוש מקומי כדי להקל על התחושה ולאחר כחצי שעה אפשר לקום ללכת הביתה. אין צורך לחכות שההרדמה תתפוגג, אין צורך לחכות לתקופת החלמה ולהסרת התחבושות ולחכות ששטפי הדם בגלל הניתוח יירדו יחד עם הנפיחות. זהו טיפול מהיר שאחריו ממשיכים בשגרת היום. חשוב רק לבחור את חומרי המילוי הטובים באמת כדי להימנע מהסיכון של תופעות לוואי שונות.

למידע נוסף לחץ כאן.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp